times-frame-departamenty

Rozwiązanie TimeFrame Departament powstało dzięki wieloletniemu doświadczeniu w produkcji oprogramowania dedykowanego kancelariom prawnym. Znajomość specyfiki działania departamentów prawnych i działów prawnych pozwoliła nam na optymalne dobranie niezbędnych funkcjonalności systemu, który cechują proste i wydajne rozwiązania sprawdzone przez prawników.

TimeFrame Departament to:

  • przejrzysta i ogólnodostępna baza podmiotów
  • bezpośrednia rejestracja pełnych danych o prowadzonych sprawach i projektach, a także zarządzanie nimi
  • śledzenie i monitorowanie terminów oraz zadań
  • obsługa dokumentów dzięki integracji z systemem TimeFrame Dokumenty.

TimeFrame Departament umożliwia:

  • przydzielanie pracownikom zadań oraz śledzenie i monitorowanie terminowości ich wykonywania
  • kontrolę procesów wewnątrz firmy
  • generowanie raportów i statystyk do celów wewnętrznych oraz dla zarządu, według kryteriów ustalonych przez użytkownika.

Z doświadczenia naszych Klientów wynika, że wdrożenie TimeFrame Departament przekłada się, między innymi na:

  • skuteczniejsze zarządzanie procesami zachodzącymi w firmie, a przez to polepszenie obsługi klienta
  • podniesienie standardu i efektywności pracy
  • zwiększenie bezpieczeństwa danych
  • zwiększenie kontroli kosztów

Skorzystaj z naszego doświadczenia i zacznij skutecznie zarządzać procesami zachodzącymi w Twojej firmie.