• header-glowna-2

    Kancelarie prawne
    i adwokackie

     

Wykorzystując wieloletnie doświadczenie, wiedzę oraz znajomość potrzeb kancelarii stworzyliśmy nowoczesne, dedykowane narzędzia wspierające zarządzanie.

Nasze rozwiązania usprawniają funkcjonowanie firmy (również wielooddziałowej) na każdym etapie jej rozwoju - elastyczna forma systemów oraz dodatkowych rozwiązań modułowych pozwala dostosowywać poszczególne funkcjonalności do potrzeb kancelarii, a także umożliwia ich rozwój wraz z zachodzącymi zmianami.


  • TimeFrame Kancelaria to system klasy ERP do kompleksowego zarządzania kancelarią prawną, którego funkcjonalność kładzie szczególny nacisk na rozliczenia zewnętrzne i wewnętrzne. Narzędzie, dzięki dużej elastyczności, dobrze dopasowuje się do potrzeb i wymagań kancelarii - pozwala na przygotowanie i wdrożenie zindywidualizowanego (uwzględniającego specyfikę potrzeb i wewnętrznych procedur klienta) rozwiązania pozbawionego wad masowych produktów „pudełkowych”. System TimeFrame Kancelaria sprawdza się nie tylko w kancelariach, ale także w innych firmach usługowych np. w branży doradczej, informatycznej czy szkoleniowej.
  • TimeFrame Dokumenty jest nowoczesnym systemem klasy DMS (Document Management System) służącym do zarządzania obiegiem dokumentów i informacji. Zapewnia usystematyzowanie bazy wiedzy, uporządkowanie dokumentów, wspomaga również pracę grupową i archiwizację. Ponadto zwiększa bezpieczeństwo dostępu do dokumentów - między innymi dzięki wykorzystaniu mechanizmu szyfrowania oraz monitoringu aktywności użytkowników. System wbudowany jest w pakiet MS Office - jest przyjazny i łatwy w użytkowaniu. Dodatkową opcją jest dostęp do systemu poprzez  interfejs webowy. System TimeFrame Dokumenty z powodzeniem stosowany jest w największych polskich kancelariach prawnych, które kładą szczególny nacisk na bezpieczeństwo i właściwe zarządzanie dokumentami.
  • TimeFrame Departament jest rozwiązaniem dedykowanym departamentom i działom prawym potrzebującym narzędzi efektywnie wspierających zarządzanie procesami oraz wiedzą (również informacją niejawną). Struktura TimeFrame Departament zapewnia konstruowanie indywidualnych rozwiązań w pełni dostosowanych do potrzeb organizacji. Powstałe rozwiązanie może zostać zintegrowane z innymi systemami funkcjonującymi w przedsiębiorstwie, szczególnie oprogramowaniem klasy DMS.

  • TFK Mobile - aplikacja, która umożliwia użytkownikom szybką rejestrację prac bezpośrednio po wykonaniu czynności, tylko za pomocą smartfonu lub tabletu. Rozwiązanie zapewnia również przeglądanie dodanych prac i możliwość ich edycji, a także dwukierunkową synchronizację danych: klientów i projektów z bazy TF Kancelaria z urządzeniem mobilnym oraz prac dodanych poprzez urządzenie mobilne z systemem TF Kancelaria.
  • TFDep Moduł sądowy - moduł, dostępny w ramach systemu TimeFrame Departament,  umożliwia rejestrację spraw sądowych przypisanych klientowi, rejestrację zdarzeń dotyczących danej sprawy oraz bieżące monitorowanie terminów i działań związanych z prowadzonymi sprawami sądowymi. Wspiera gromadzenie informacji o prowadzonych sprawach w jednym miejscu, w ustandaryzowany, spójny sposób. Pozwala na efektywne zarządzanie danymi i terminami, a także usprawnienie przepływu informacji wewnątrz i pomiędzy zespołami.
  • UnifyDoc - narzędzie w prosty sposób rozwiązujące problem czasochłonnego i uciążliwego formatowania dokumentów, szczególnie tych o rozbudowanej formie, nad powstaniem których współpracuje wiele zespołów.
logo-tfs-stopkaTimeFrame Software sp. z o.o. - Wszystkie prawa zastrzeżone, 2016