Natłok prowadzonych spraw, konieczność sprawdzania postępów w realizacji projektów, nacisk na terminowość składania dokumentów, ogrom wytwarzanej dokumentacji, a do tego spotkania… To codzienność departamentów prawnych.
Opracowywanie stanowisk, wydawanie opinii prawnych, konsultacje, opiniowanie wniosków, przygotowywanie wzorów umów, reprezentowanie firmy w postępowaniach prawnych - wszystkie te czynności wymagają płynnego i przede wszystkim niezawodnego przepływu informacji.
Specyfika zadań realizowanych przez kancelarie wewnętrzne skłoniła naszych projektantów do stworzenia systemu TimeFrame Departament - dedykowanego rozwiązania, które wspomaga kontrolowanie procesów i zarządzanie, w tym:
- danymi klientów zewnętrznych i wewnętrznych
- prowadzonymi sprawami w całym cyklu obsługi sprawy, od przyjęcia do zakończenia
- realizowanymi projektami, zadaniami i czasem
- wiedzą i zasobami.
Ponadto umożliwia:
- przydzielanie pracownikom zadań oraz śledzenie i monitorowanie terminowości ich wykonywania
- kontrolę mechanizmów wewnątrz firmy
- generowanie raportów i statystyk do celów wewnętrznych i dla zarządów, według kryteriów ustalonych przez użytkowników.
Z doświadczenia naszych Klientów wynika, iż wdrożenie TimeFrame Departament przekłada się, między innymi, na:
- skuteczniejsze zarządzanie sprawami, wiedzą, pracą i pracownikami - polepszenie obsługi klientów, zarówno zewnętrznych jak i wewnętrznych
- podniesienie standardu i efektywności pracy
- zwiększenie bezpieczeństwa danych
- zwiększenie kontroli kosztów.
System może zostać zintegrowany z innymi systemami informatycznymi funkcjonującymi w firmie oraz rozwiązaniami TimeFrame Systems. Integracja TimeFrame Departament z TimeFrame Dokumenty pozwala w sposób kompleksowy monitorować i usprawniać procesy oraz efektywniej zarządzać zasobami, w tym dokumentacją (w postaci elektronicznej i tradycyjnej) powstającą w trakcie realizacji spraw i projektów.